مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-15سياسي

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم


علیرضا چوبینه، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که در زمینه ارگونومی فعالیت های بسیاری داشته و تمام تلاش خود را می کند تا پرچم و نام ایران را در مباحث علمی دنیا زنده نگه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در حال مطالعه مقاله ای بودم که راجع به ارگونومی توضیحاتی داده بود؛ مطالب جدید و جالب توجهی نوشته شده بود و من تا قبل از خواندن آن اطلاعات زیادی از این حرفه نداشتم.

در آن از اهمیت سلامتی و عواملی که باعث تهدید سلامتی در صورت رفتار های نادرست هنگام کار و فعالیت می شود صحبت شده بود، همچنین راه حل و روش های مناسب برای جلوگیری از زیان های احتمالی.

  نام محقق و نویسنده مقاله توجه ام را جلب کرد، بیشتر به آن دقت کردم و متوجه شدم این مطالب مفید از آثار دکتر علیرضا چوبینه استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که حدود 30 سال تجربه کار در این زمینه را دارد و یکی از دغدغه های این استاد کشف و معرفی راهکار هایی به منظور حفظ سلامتی افراد در فعالیت های مختلف است.

  اطلاعاتی که پیشتر کسب کردم مرا ترقیب کرد تا بیشتر با دکتر و علم ارگونومی آشنا شوم.

پس از برقراری ارتباط با دکتر از ایشان خواستم ابتدا خودشان را معرفی کنند: دکتر علی رضا چوبینه هستم متولد 1345و اهل شیراز؛ درحال حاضر استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و  نزدیک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم