مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-29اقتصادي

استاندار خراسان شمالی: از سرمایه گذاران حوزه تولید حمایت می کنیم


اگر سرمایه گذاری مسیری برای رونق تولید یافته، با نگاه مثبت به آنان کمک خواهیم کرد و نباید سخت گیری های بی مورد دستگاه های اجرایی متولی به کار آنها لطمه وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارکرد: اگر سرمایه گذاری مسیری برای رونق تولید یافته، با نگاه مثبت به آنان کمک خواهیم کرد و نباید سخت گیری های بی مورد دستگاه های اجرایی متولی به کار آنها لطمه وارد کند.

وی گفت: حق عمومی مردم و حق سرمایه گذاران نباید ضایع شود لذا با استماع استدلال های سرمایه گذاران با تاکید بر تحول در تولید به آنها کمک می کنیم.

استاندار خراسان شمالی در خصوص بررسی تامین مالی، تسهیلات و تامین آب شرب برای شرکت کاشی سمنگان افزود: مجوز و امتیاز قبلی تامین آب شرب پروژه ای که فعال است و به صورت گسترده در حال انجام است، احیا شود و با طی کردن راهکارهای قانونی مسیر فعالیت آن با رفع مشکل ادامه یابد.

حسین نژاد همچنین در خصوص بررسی مشکل تامین مالی و تسهیلات سرمایه در گردش به میزان شش میلیارد تومان برای بیست و نه نفر از  زعفران کاران شهرستان فاروج نیز اظهار داشت: از محل تسهیلات سفر رییس جمهور این موضوع پیگیری تا بستر پرداخت تسهیلات فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: از سرمایه گذاران حوزه تولید حمایت می کنیم

استاندار خراسان شمالی: از سرمایه گذاران حوزه تولید حمایت می کنیم