مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-15ورزشي

دربی اصفهان دوستانه تر از دربی تهران است


حساسیت ها و کری های دربی اصفهان در 90 دقیقه جمع می شود و شما نمی شنوید که در بیرون از ورزشگاه هواداران دو تیم با سنگ به یکدیگر حمله کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفتاد و سومین شهرآورد فوتبال اصفهان فردا(چهارشنبه 25 مرداد ماه) از ساعت 21 میان تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

دو تیم دیدار های هفته نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و برای کسب دومین 3 امتیاز فصل مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

شاهین خیری بازیکن اسبق ذوب آهن و سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط دو تیم قبل از این مسابقه اظهار داشت: سپاهان هفته اول را خوب شروع کرد و مقابل تراکتوری که یکی از مدعیان قهرمانی است بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد از ابتدای فصل با اقتدار ظاهر می شود تا عناوین را کسب کند.

وی افزود: سپاهان اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و بازیکنانی اضافه کرده است که می توانند به این تیم کمک کنند؛ ذوب آهن نیز سرمربی خوبی را برای تیم خود انتخاب کرده است و ربیعی امتحان خود را در مس رفسنجان پس داده است.

خیری تصریح کرد: 3 سال در سپاهان و 2 سال در ذوب آهن بودم و با هر دو تیم سابقه کسب عنوان قهرمانی را دارم؛ دربی اصفهان همیشه بازی قشنگی بوده است و برای طرفداران دو تیم نیز اهمیت ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی اصفهان دوستانه تر از دربی تهران است

دربی اصفهان دوستانه تر از دربی تهران است