مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-30سياسي

میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل میزتخصصی گردشگری روستایی و عشایری در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل میزتخصصی گردشگری روستایی و عشایری در استان خبر داد.

عطا حسن پور امروز هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه ای با حضور مسئول گردشگری، عشایری سازمان امور عشایر کشور در خصوص راه اندازی میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: لرستان یکی از استان های پایلوت کشور برای ایجاد میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری بوده که توسط سازمان امور عشایر کشور به منظور اجرای این طرح معرفی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه لرستان ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی برای ایجاد جاذبه های گردشگری در این حوزه دارد، افزود: پیشینه و سبک زندگی عشایر و روستاییان استان در نوع خود کم نظیر و حایز اهمیت بوده و در این خصوص نیز کاوش های باستان شناسی و تحقیقات علمی نیز صورت گرفته است.

حسن پور بیان کرد: در این راستا اقدامات اولیه برای تشکیل میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری استان صورت گرفته و دعوت نامه برای دستگاه های همکار جهت معرفی نماینده خود به میراث فرهنگی لرستان، ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود

میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود