مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-14بين الملل

مخالفت شهرک نشینان با حضور نتانیاهو در جولان اشغالی


ده ها شهرک نشین در بلندی های جولان اشغالی سوریه به سفر بنیامین نتانیاهو به شهرک «راموت» برای گذراندن تعطیلاتش اعتراض کردند.

- ده ها شهرک نشین در بلندی های جولان اشغالی سوریه به سفر بنیامین نتانیاهو به شهرک راموت برای گذراندن تعطیلاتش اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رسانه های عبری، ده ها شهرک نشین از ساکنان شهرک راموت پیامی مبنی بر مخالفت خود با سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بلندی های جولان اشغالی ارسال کردند.

نتانیاهو نیز از تعویق تعطیلات برنامه ریزی شده خود در شهرک راموت خبر داد.

روزنامه تایمز اسراییل نوشت، نتانیاهو سفر خود به بلندی های جولان را به همراه همسرش ساره به دلیل دیدار با هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم به تعویق انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرادیو رژیم صهیونیستی، نتانیاهو همچنین، آریه درعی، رییس حزب شاس را برای این مذاکرات فراخواند.

اما برخی رسانه ها اعلام کردند، برنامه های نتانیاهو ممکن است پس از اینکه مشخص شد معترضان قصد دارند دسترسی او به استراحتگاهی در بلندی های جولان را مختل کنند، تغییر کرده باشد، چرا که کشاورزان محلی گفتند که در برابر هر گونه محدودیتی که بر آنها اعمال شود و مانع دسترسی آنها به باغ هایشان شود، مقاومت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شهرک نشینان با حضور نتانیاهو در جولان اشغالی

مخالفت شهرک نشینان با حضور نتانیاهو در جولان اشغالی