مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-13دانش

«سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان» منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکمی از سوی رییس بنیاد ملی نخبگان، «سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان» منصوب شد.

- سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد با حکمی از سوی رییس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکمی از سوی رییس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

در متن حکم روح اله دهقانی فیروزآبادی خطاب به فرشاد سلیمانی آمده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب و به پیشنهاد قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب می کنم.

با توجه به اهداف عالی مندرج در سند راهبردی کشور در امور نخبگان و لزوم برنامه‎ریزی و تحول در بنیاد ملی نخبگان، ماموریت های اصلی زیر از بنیاد انتظار می‎رود:برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با نخبگان با هدف شناخت دقیق چالش ها، ظرفیت ها و طراحی راهکار ها با مشارکت خود جامعه نخبگانیاهتمام ویژه نسبت به امیدآفرینی در نخبگان و افزایش نشاط علمی به ویژه در فضای دانشگاهیافزایش آگاهی استعداد های برتر از دستاورد های کشور در حوزه علم، فناوری و اقتصاد دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان» منصوب شد

«سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان» منصوب شد