مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-04سياسي

امتیاز جوانان جم در جذب پارس جنوبی دیده شود


از متولیان امر اشتغال می خواهم امتیاز جذب جوانان شهرستان جم و افراد جویای اشتغال شهرستان در جذب جدید نیرو در مجتمع تولید گاز پارس جنوبی به صورت کامل رعایت نموده و حق شهرستان جم به طور کامل رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع اشتغال زایی جوانان شهرستان جم اظهار داشت: از متولیان امر اشتغال می خواهم امتیاز جذب جوانان شهرستان جم و افراد جویای اشتغال شهرستان در جذب جدید نیرو در مجتمع تولید گاز پارس جنوبی به صورت کامل رعایت نموده و حق شهرستان جم به طور کامل رعایت شود.

وی خطاب به استاندار بوشهر گفت: از استاندار دلسوز می خواهم شخصاً در این قضیه ورود نماید که این شهرستان که در آمایش سرزمین هم میزبان صنعت هم پشتیبان صنعت است به حق قانونی خود برسد و طبق مصوبه وزارت نفت عمل شود و حق کامل شهرستان جم بدون کم و کاست لحاظ شود.

محمدی افزود: در شهرستان جم، جوان جویای کار تحصیل کرده و پر استعداد فراوان داریم و این شهرستان باید با نگاه اولویت در کنار صنعت به حق و سهمی که برای مشخص شده کامل برسد.

امام جمعه جم با تقدیر از از فنی حرفه ای شهرستان جم گفت: جوانان به آموزش های رایگان فنی حرفه ای که نیازمند پشتوانه اشتغال است توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز جوانان جم در جذب پارس جنوبی دیده شود

امتیاز جوانان جم در جذب پارس جنوبی دیده شود