مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-16سياسي

نشانه گرفتن زائران در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اوج خباثت است


فرمانده سپاه فجر با ابراز تاسف از اینکه زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) مورد حمله نیروهای تروریستی قرار گرفتند، گفت: کشتن مظلومانه این بندگان خدا هنر نیست، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر با ابراز تاسف از اینکه زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) مورد حمله نیروهای تروریستی قرار گرفتند، گفت: کشتن مظلومانه این بندگان خدا هنر نیست، بلکه این اوج خباثت است.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه 25 مرداد در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) بیان کرد: خباثت دشمن در این اقدام موجب شد زائرانی که در حریم امن و عبادتگاه برای عبادت خداوند حضور یافته بودند مورد حمله یک نیروی تکفیری قرار بگیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: حرم مطهر شاهچراغ(ع) که پادگان، دژ و سربازخانه نیست، زائران از شهرهای مختلف به عشق زیارت احمدبن موسی (ع) به این مکان می آیند.

سردار بوعلی اضافه کرد: متأسفانه زائران و خادمان این حرم مورد حمله نیروهای تروریستی قرار گرفتند، کشتن مظلومانه این بندگان خدا هنر نیست بلکه این اوج خباثت است.

او عنوان کرد: هر کسی حتی مسلمان نباشد، چه مسیحی باشد، چه یهودی یا زرتشتی، اگر یک ذره وجدان داشته باشد نمی پذیرد که این اقدام یک اقدام شجاعانه است؛ اقدامی که برای اجرای آن و کشتن بندگان خدا از درب یک عبادگاه عبور کنند و به این عمل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه گرفتن زائران در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اوج خباثت است

نشانه گرفتن زائران در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اوج خباثت است