مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-05سياسي

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد


وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی نیا» را به عنوان نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین المللی کار منصوب کرد.

- وزیر کار در حکمی غلامحسین حسینی نیا را به عنوان نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین المللی کار منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین المللی کار و سایر اتحادیه های مرتبط در ژنو منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله به شرح زیر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و دولت مردمی موفق و مؤید باشید.

مأموریت های نماینده جدید ایران در ILO به این شرح است: - تعامل مؤثر و همه جانبه با سازمان بین المللی کار و سازمان های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو - حضور فعال و مؤثر در مجامع و نشست های عمومی و تخصصی سازمان بین المللی کار و سایر اتحادیه های مرتبط و دفاع از منافع ملّی جمهوری اسلامی ایران - برنامه ریزی مؤثر و گسترده در راستای تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ریاست منطقه ای گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین المللی کار - شناسایی فرصت های همکاری دوجانبه یا چندجانبه و تبادل اطلاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد