مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-17فرهنگي

احداث 5 تصفیه خانه روستایی در همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث پنج تصفیه خانه فاضلاب روستایی و فعال بودن دو تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث پنج تصفیه خانه فاضلاب روستایی و فعال بودن دو تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای استان همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر با اشاره به تصفیه خانه های فعال فاضلاب در روستاهای ارزانفود و سیمین گفت: در حال حاضر علاوه بر دو تصفیه خانه فعال مذکور پنج تصفیه خانه نیز در روستاهای ابرو، یلفان، آبرومند، حسین آباد ناظم و شهر کرفس نیز در حال ساخت است.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر راهبری، کنترل فرآیند و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب استان مطابق با استانداردهای مصارف صنعتی وکشاورزی در دست انجام است، تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب روستای حسین آباد ناظم و روستای آبرومند 66 درصد، تصفیه خانه فاضلاب کرفس و روستای یلفان 61 درصد و تصفیه خانه فاضلاب روستای آبرومند 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرهاد بختیاری فر افزود: اعتبار هزینه شده برای این پنج تصفیه خانه تاکنون 135 میلیارد ریال بوده که برای تکمیل این طرح ها 459 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 5 تصفیه خانه روستایی در همدان

احداث 5 تصفیه خانه روستایی در همدان