مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-02سياسي

تاکید نماینده محلات بر پیگیری توسعه دهکده گل و نمایشگاه بین المللی سنگ


نماینده مردم شهرهای محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم دهکده گل و توسعه نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از مسائلی است که باید به آنها پرداخت تا شاهد پیشرفت در آنها باشیم.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم شهرهای محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم دهکده گل و توسعه نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از مسائلی است که باید به آنها پرداخت تا شاهد پیشرفت در آنها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی یازدهم مردادماه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان محلات که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، جمعی از مدیران استان و اعضای شورای اداری شهرستان محلات در دانشگاه دولتی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ انسجام و وحدت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه ایجاد دوگانگی در کشور نقشه دشمن است.

در صورتی که به این دوگانگی ها دامن بزنیم، در پازل دیگران بازی کرده ایم، بر این اساس نباید اجازه دهیم دوگانگی ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگرچه شهرستان محلات در حدود 55 هزار نفر جمعیت دارد اما به اندازه یک شهرستان 300 هزار نفری از ظرفیت کار برخوردار است از این جهت کار شبانه روزی در این شهرستان مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده محلات بر پیگیری توسعه دهکده گل و نمایشگاه بین المللی سنگ

تاکید نماینده محلات بر پیگیری توسعه دهکده گل و نمایشگاه بین المللی سنگ