مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:012023-07-25سياسي

تجمع اعتراضی دانشجویان دارابی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داراب در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، با تجمع روبروی دانشگاه این هتک حرمت را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داراب در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد با تجمع در مقابل این دانشگاه آزاد هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند.

 در این تجمع، دانشجویان  با سر دادن شعار دانشجوی مسلمان، حامی دین و قرآن انزجار خود را از اهانت کنندگان به کتاب آسمانی خود اعلام داشتند.

در پایان این تجمع، پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و بیانیه تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی قرائت شد که در آن ضمن محکومیت اهانت به کتب آسمانی، از مراجع ذیصلاح بین المللی خواسته شده قوانینی جهت جلوگیری از اهانت به مقدسات ادیان الهی وضع کرده و با عوامل چنین اموری نیز برخورد قاطع کنند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ _ سوره الحجر آیه 9 بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت های غربی و قدرت های صهیونیستی و در ادامه دشمنان سازمان یافته و هدفمند ادیان الهی، گناه و معصیت نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس ترین کتاب آسمانی با مجوز رسمی کشور سوئد تکرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی دانشجویان دارابی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

تجمع اعتراضی دانشجویان دارابی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم