مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-25سياسي

طرح تابستانه مهارت در استان قزوین اجرا می شود


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از اجرای طرح تابستانه مهارت برای نوجوانان و جوانان 12 الی 15 سال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی طاهرخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت و تبیین فناوری در مرکز فنی و حرفه ای شهید چمران شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: 11 مرکز دولتی فنی و حرفه ای در سطح استان قزوین متناسب با رشته های مورد نیاز که پیش بینی شده است، در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اصلی ترین و مهم ترین هدف فعالیت مراکز ما، ترویج و نشر فرهنگ فنی و حرفه ای در استان می باشد تا مردم بتوانند از امکانات نظام جمهوری اسلامی استفاده کافی را ببرند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ملی تابستانه مهارت خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری هفت وزارتخانه برای نوجوانان و جوانان 12 الی 15 سال در سه سال متوالی برگزار خواهد شد.

طاهرخانی اضافه کرد: طرح تابستانه مهارت در 79 حرفه تعریف و در این راستا جذب کارآموز صورت گرفته است که با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد استان، دانش آموزان بی بضاعت در اولویت قرار دارند.

وی بیان کرد: طرح احسان نیاز از طریق کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی با عنوان نذر مهارت در فاز اول دوره های رایگان برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تابستانه مهارت در استان قزوین اجرا می شود

طرح تابستانه مهارت در استان قزوین اجرا می شود