مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-16سياسي

اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود


آیین اختتام پنجمین کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله اول این رویداد ادبی و عاشورایی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برگزار می شود، طبق فراخوان صادره با اتمام مهلت ارسال آثار در 22 مرداد به پایان رسید و آیین اختتامیه به زودی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی کنگره استاد جلال محمدی از حضور بیش از 200 شاعر از استان های شمالغرب کشور که بالغ 600 اثر خبر داده و گفتند با توجه به اینکه محور اصلی کنگره منطقه ای شعر محرم شخصیت حضرت علی اکبر (ع) بود امسال نیز با استقبال پرشور شعرای استان های شمالغرب روبرو شد و حضور شعرای جوان نیز پر رنگ بود.

شایان ذکر است علاوه بر شعرای استان های شمالغرب کشور آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان شعرای سایر استان ها و کشور عراق و جمهوری آذربایجان نیز استقبال خوبی داشتند.

باتوجه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان ماه سال جاری یکی دیگر از محورهای کنگره دلبستگی رزمندگان دفاع مقدس و حماسه سازان مدافعان حرم و عموم جوانان ایران به جناب حضرت علی اکبر (ع) بود که آثار محتوایی و ارزشمندی نیز در این رابطه به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود

اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود