مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-02اجتماعي

برپایی نمایشگاه صنایع دستی برای زوار اربعین حسینی در ایلام


فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شناخت و معرفی توانمندی های هنرمندان ایلامی و آشنایی زوار با فرهنگ و آداب و رسوم ، سوغات ، صنایع دستی و غذا های محلی از اهداف برپایی نمایشگاه بوده و افزایش توان اقتصادی هنرمندان نیز در دستور کار است.

  وی افزود: تردد میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) از استان ایلام، این فرصت را ایجاد کرده است که ضمن خدمات رسانی به زائران، مجالی برای آشنایی با صنایع دستی و سوغات محلی استان ایلام در بین زوار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: در فرصت کنگره عظیم عاشورا در صدد معرفی آثار تمدنی و تاریخی استان ایلام در ابعاد مختلف هستیم.

  وی با بیان اینکه معرفی صنایع دستی استان ایلام در غرفه های مختلف انجام می شود گفت: مهیا کردن امکان تهیه و خرید سوغات استان ایلام در غرفه های برپایی برای زوار اربعین حسینی در نمایشگاه فراهم می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تمامی محصولات این نمایشگاه ها با هماهنگی به عمل آمده با صنعتگران با تخفیف ویژه ارائه می شوند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی برای زوار اربعین حسینی در ایلام

برپایی نمایشگاه صنایع دستی برای زوار اربعین حسینی در ایلام