مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-23اقتصادي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به بیش از 38 هزار نفر


مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت برای بیش از 38 هزار نیازمند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قدیر حسن زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت و ماموریت صندوق امداد ولایت حفظ و صیانت از سرمایه های خیران و مددجویان کمیته امداد است که در تمایز با سایر صندوق ها توانسته است خدمت رسانی مناسبی را به محرومان و نیازمندان انجام دهد.

وی افزود: 120 هزار مشتری صندوق از خدمات این مجموعه در قبال مشارکت خود بهره می برند که اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 38 هزار نفر از نیازمندان از جمله اقدامات شاخص و برجسته صندوق بوده است.

پرداخت 275 میلیارد تومان وام قرض الحسنه حسن زاده ارزش تقریبی تسهیلات پرداخت شده را به نیازمندان 275 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات پرداختی گره گشای مشکلات نیازمندان و مددجویان کمیته امداد بوده که در سال جاری نیز تلاش بر ادامه این خدمات رسانی است.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل تصریح کرد: اغلب منابع صندوق از طریق کمک های مردمی و خیران استان تامین و در قالب تسهیلات خرد و متوسط به اقشار نیازمند پرداخت می شود تا وام پرداختی گره گشای مشکلات آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به بیش از 38 هزار نفر

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به بیش از 38 هزار نفر