مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-13اجتماعي

جبران کمبود معلم در خوزستان با کمک حق التدریسی ها و اضافه کاری


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کمبود فعلی نیرو در مدارس استان گفت: در استان خوزستان کمبود معلم در حالتی که کلاس بدون معلم باشد، نخواهیم داشت و کمبود موجود با استفاده از معلمان حق التدریس و اضافه کاری جبران می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کمبود فعلی نیرو در مدارس استان گفت: در استان خوزستان کمبود معلم در حالتی که کلاس بدون معلم باشد، نخواهیم داشت و کمبود موجود با استفاده از معلمان حق التدریس و اضافه کاری جبران می شود.

  مسعود حمیدی نژاد در شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (22 مردادماه) در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل این شورا برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: دستورالعمل های جلسه امروز شامل صدور مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان های حقوقی نیازمند مصوبه، تامین سرویس رفت و آمد دانش آموزان استثنایی توسط شهرداری ها و دریافت تسهیلات با رویکرد کیفی سازی مدارس و مراکز غیردولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تاسیس و راه اندازی مدرسه شبانه روزی دوره دوم نظری در منطقه عشایری و مدرسه شبانه روزی دوره اول متوسطه در شهرستان صیدون نیز از دیگر دستورالعمل ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود معلم در خوزستان با کمک حق التدریسی ها و اضافه کاری

جبران کمبود معلم در خوزستان با کمک حق التدریسی ها و اضافه کاری