مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25سياسي

عزاداری سیدالشهدا (ع) سلامت معنوی جامعه را تضمین می کند


معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین مجالس عزاداری سالار شهیدان را بهترین بستر برای تضمین سلامت معنوی جامعه بیان کرده و تلاش برای جذب جوانان به محافل حسینی را ضروری دانست.

- نمین- معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین مجالس عزاداری سالار شهیدان را بهترین بستر برای تضمین سلامت معنوی جامعه بیان کرده و تلاش برای جذب جوانان به محافل حسینی را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه جاوید ظهر سه شنبه در آیین عزاداری دهه اول محرم که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان نمین برگزار شد، اظهار کرد: ولایت و امامت نعمت بزرگی بر جهان اسلام است و حیات، ممات و عاقبت به خیری انسان در پذیرش ولایت و تعمیق باورهای دینی است.

وی تصریح کرد: گریه و مرثیه سرایی بر سیدالشهدا (ع) باید از روی محبت و معرفت به اهداف حماسه حسینی باشد نه اینکه از روی ترحم و عدم آگاهی از حقیقت قیام عاشورا، چرا که گریه خالصانه بر سالار شهیدان آب حیاتی برای تداوم نسل حسینی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین گفت: خلوص نیت اثر ویژه ای در رسیدن انسان به مقصد متعالی دارد همان طور که تاریخ گواهی روشن بر نیت قلبی انسان ها است که چگونه مسیر زندگی آنها با ثبات قدم و ایمان قلبی متحول شده و در کارزار زندگی به سرمنزل نهایی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری سیدالشهدا (ع) سلامت معنوی جامعه را تضمین می کند

عزاداری سیدالشهدا (ع) سلامت معنوی جامعه را تضمین می کند