مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-29اقتصادي

ارائه تسهیلات به پزشکان توسط بانک توسعه تعاون


مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از آمادگی شعب بانک توسعه تعاون برای ارائه تسهیلات به پزشکان خبر داد و گفت: 22 شعبه بانک توسعه تعاون در سراسر استان آمادگی دارد تا در صورت مراجعه پزشکان و معرفی سازمان نظام پزشکی این تسهیلات را در اختیار آنان قرار دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از آمادگی شعب بانک توسعه تعاون برای ارائه تسهیلات به پزشکان خبر داد و گفت: 22 شعبه بانک توسعه تعاون در سراسر استان آمادگی دارد تا در صورت مراجعه پزشکان و معرفی سازمان نظام پزشکی این تسهیلات را در اختیار آنان قرار دهد.

مسعود کردستانی در دیدار با مدیران و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی آذربایجان شرقی پزشکان را از اقشار فرهیخته و تلاشگر کشور که همواره یکی از ارزشمندترین افراد هر جامعه ای محسوب می شوند عنوان کرد و از پرداخت تسهیلات ویژه به پزشکان در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین این بانک و سازمان نظام پزشکی کشور خبر داد.

وی ادامه داد: توان بالای علمی پزشکان ایرانی موجب شده است که از این حیث خوشبختانه کشورمان به استقلال ارزشمندی دست یابد.

وی پرداخت تسهیلات و حمایت مالی از پزشکان را بر خود فرض دانست ، اذعان داشت: بر اساس این تفاهم نامه مشترک بانک توسعه تعاون مکلف شده است که در قبال یک سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به پزشکان توسط بانک توسعه تعاون

ارائه تسهیلات به پزشکان توسط بانک توسعه تعاون