مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-01اقتصادي

حمل و توزیع بیش از 6343 تن انواع کود شیمیایی در ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از حمل و توزیع بیش از 6343 تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین کارگزاران استان برای کشت تابستانه خبر داد.

- سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کشت تابستانه با ذخیره بیش از 13 هزار و 597 تن کودهای یارانه ای آغاز شده و در حال حاضر بیش از 6343 تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین کارگزاران استان حمل و توزیع شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام در خصوص تأمین و توزیع کود در فصل تابستان گفت: برنامه ای که در سال جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه کودهای یارانه ای ابلاغ شد شامل توزیع 57 هزار و 462 تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه است.

بیگی افزود: بر اساس برنامه خرید، مناقصه های برنامه ریزی شده از طرف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور تا پایان سال 1402 به خوبی انجام شده است تا در تأمین کود در کشت 1402 با مشکلی روبرو نگردیم.

وی گفت: خوشبختانه باوجوداینکه در مقطع کشت تابستانه هستیم و اوج تقاضا و مصرف برای کودهای یارانه ای وجود دارد، اعتراض و گلایه ای از کمبود کود ملاحظه نمی شود.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام افزود: سیاست وزارتخانه تخصیص کودهای یارانه ای به محصولات اساسی و راهبُردی اعم از گندم، جو، برنج، چغندرقند، کلزا و دانه های روغنی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و توزیع بیش از 6343 تن انواع کود شیمیایی در ایلام

حمل و توزیع بیش از 6343 تن انواع کود شیمیایی در ایلام