مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-22اقتصادي

عزم دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن جدی است


نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات عزم دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن را جدی دانست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مُهِلی در حاشیه بازدید از صنف مشاوران املاک بندرعباس بیان داشت: طبق مصوبه هفتمین نشست شورای عالی مسکن و تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ساماندهی بازار مسکن توسط کارگروه تنظیم بازار مسکن کلید خورد و این کار ابتدا از شهرهای جدید پردیس، پرند و هشتگرد آغاز شده است.

وی ادامه داد: آسیب های فراوانی وجود داشت و با شهر جدیدی مواجه شده بودیم که بسیاری از مشاوران املاک سوداگری و گران فروشی داشتند که خوشبختانه اکنون نظم و آرامش به این بازار در شهر جدید پردیس بازگشته است.

نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات اظهار کرد: این ساماندهی در شهر جدید پردیس نیز انجام شد و از الگوی موفق بدست آمده برای تهران استفاده شد؛ چون کار گسترده بود کارگروهی بزرگ و متشکل از قضات تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف، بازرسان اتحادیه املاک، اماکن نیروی انتظامی، بازرسان راه و شهرسازی و بسیج اصناف تشکیل شد.

روندکاهشی قیمت مسکن آغاز شده است نماینده وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به آغاز روند کاهش قیمت مسکن در کشور خاطرنشان کرد: اکنون شاهد کاهش سه و هشت دهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن جدی است

عزم دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن جدی است