مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 06:402023-08-07سياسي

شهرستان چابهار بر روی ریل توسعه پایدار گردشگری


سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری می تواند این شهرستان را بر روی ریل توسعه پایدار قرار دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری می تواند این شهرستان را بر روی ریل توسعه پایدار قرار دهد.

در راستای تامین زیرساخته های گردشگری حوزه سواحل مکران جلسه کمیته زیربنایی گردشگری شامگاه یکشنبه به ریاست جواد سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار و با حضور اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دبیر جلسه و سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار اظهار کرد: از 6 ماهه دوم سال1401 تاکنون هفت سرمایه گذار حقیقی و یک شرکت حقوقی با حجم سرمایه ای بالای 210 میلیارد جهت احداث مجتمع های گردشگری، هتل، هتل آپارتمان و بومگردی موفق به اخذ موافقت اصولی در شهرستان های چابهار ودشتیاری شده اند.

خیرالنساء امیری گفت: در حوزه کسب و کارهای خرد خانگی از محل اعتبارات مشاغل خانگی سال 1401 چهار میلیارد و 350 میلیون تومان به صنعتگران صنایع دستی پرداخت شده است که این حجم سرمایه می تواند این شهرستان را بر روی ریل توسعه پایدار گردشگری قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان چابهار بر روی ریل توسعه پایدار گردشگری

شهرستان چابهار بر روی ریل توسعه پایدار گردشگری