مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-10سياسي

سختگیری در صدور مجوزها موجب فساد خواهد شد


وزیر صمت خواستار توجه به تسهیل صدور مجوزهای تولیدی در استان سمنان شد و گفت: سختگیری در صدور مجوز، موجب فساد خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس علی آبادی صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به میزبان سالن اجتماعات این مجموعه با بیان اینکه ما تلاش داریم تا تولید را با نقش آفرینی در صحنه بین المللی گسترش دهیم.

، تاکید کرد: نظام اسلامی ما نظامی مبتنی بر اصول خاص است که نظیری در دنیا ندارد.

وی با بیان اینکه در دوران تحریم توانستیم توربین گاز طراحی و تولید نماییم که صدور 30 توربین گاز در این شرایط، به معنای اوج افتخار است، افزود: صنایع ما باید در سطح جهان نوآور باشند و محصولی را تولید کنند که سایر کشورها آن را تولید نکرده اند لیکن عقیده داریم دیپلماسی صنعتی و اقتصادی ایران دارای اهمیت بسیار و جایگاه رفیع است.

وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی وظیفه وزارت صمت است و ما آمادگی کامل برای توسعه شهرک های صنعتی را داریم، تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار یک بنگاه صنعتی بزرگ است که باید بیشتر به آن توجه شود.

از سوی دیگر معتقد هستیم استفاده از سرمایه های خرد مردم، راهکاری برای سرمایه گذاری، ساخت و ارائه طرح ها و پروژه های بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختگیری در صدور مجوزها موجب فساد خواهد شد

سختگیری در صدور مجوزها موجب فساد خواهد شد