مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-21سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با تروریسم در بوشهر برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با تروریسم در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مراسم هشتم شهریور در شهر بوشهر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد توحید با سخنرانی ابراهیم عزیزی نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: 2 شخصیت بزرگ مذهبی و علمی، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، در دوران کوتاه خدمت اما پر برکت خود، به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی ایران دست یافتند.

وی بیان داشت: اخلاص در عمل، صداقت و صراحت، عدالت طلبی، شجاعت، عقلانیت، خود تحکمی و آرامش، تلاش و پشتکار صادقانه مبتنی بر استقرار مدیریت اسلامی در جامعه دینی و انقلابی ایران و از همه مهم تر همدلی و همراهی با مردم و عملی سازی و اجرای سیاست های حمایتی از بارزترین نقاط کارنامه درخشان این دو بزرگوار هست.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهیختگان جامعه فرهنگی و اجتماعی و به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با تروریسم در بوشهر برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با تروریسم در بوشهر برگزار می شود