مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-16حوادث

انهدام باند حرفه ای سارقان خودرو با 20 فقره سرقت در زنجان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از انهدام باند حرفه ای سارقین خودرو و کشف 20 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق و یک مالخر در این زمینه خبر داد.

- محمد علی آدینه لو، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت خوردو در سطح شهرستان زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام فعالیت های گسترده پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان زنجان موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شده و طی عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 20 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، خاطر نشان شد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 2 دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه اوراق شده کشف و در ادامه، پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آدینه لو در پایان از شهروندان خواست؛ از رها کردن خودرو بصورت روشن خودداری و وسیله نقیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوییچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوییچی و یا قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند حرفه ای سارقان خودرو با 20 فقره سرقت در زنجان

انهدام باند حرفه ای سارقان خودرو با 20 فقره سرقت در زنجان