مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-15اجتماعي

واگذاری مدیریت سراب گیان نواقص خدماتی و رفاهی آن را رفع کرد


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: واگذاری مدیریت سراب گیان نهاوند به سازمان همیاری شهرداری ها، نواقص خدماتی و رفاهی این سراب را رفع کرده است.

- محمد احمدی در گفت گو با ایسنا، اظهار کرد: در گذشته مشخص نبودن متولی سراب گیان باعث ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات رفاهی به گردشگران شده بود که همین امر موجبات نارضایتی گردشگران را فراهم کرده بود.

وی افزود: اوایل خردادماه امسال با دستور استاندار همدان مدیریت این سراب به سازمان همیاری شهرداری ها در استان واگذار شد که این اقدام باعث شده تاکنون خدمات رفاهی و گردشگری خوبی توسط سازمان همیاری در سراب گیان به شهروندان و گردشگران ارائه شود و نواقص خدماتی و رفاهی این مرکز حل شده است.

احمدی تصریح کرد: تاکنون پنج سراب شاخص شهرستان نهاوند شامل سراب های گیان، گاماسیاب، فارسبان، کنگاور کهنه و فارسبان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است که البته با پتانسیل غنی این شهرستان در حوزه سراب ها، این شهرستان توانایی ثبت تعداد بیشتری از سراب های خود در فهرست آثار ملی دارد.

وی ادامه داد: امسال طرح مطالعه گردشگری سراب کنگاور کهنه نیز آغاز شده و پیمانکار این پروژه اقدامات اولیه را انجام داده همچنین 300 میلیون تومان برای تکمیل زیرساخت های سراب فارسبان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت سراب گیان نواقص خدماتی و رفاهی آن را رفع کرد

واگذاری مدیریت سراب گیان نواقص خدماتی و رفاهی آن را رفع کرد