مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-25سياسي

وجود 36 سد در حال مطالعه و بهره برداری در لرستان


مدیرعامل آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه در حوزه دز 16 سد در حال مطالعه و بهره برداری در استان داریم، بیان کرد: در حوزه کرخه نیز 20 سد در حال مطالعه و بهره برداری داریم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه در حوزه دز 16 سد در حال مطالعه و بهره برداری در استان داریم، بیان کرد: در حوزه کرخه نیز 20 سد در حال مطالعه و بهره برداری داریم.

داریوش حسن نژاد سوم مردادماه در جلسه سه شنبه های خبری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در استان شش سد مربوط به آب منطقه ای و سه سد شرکت توسعه آب نیرو ایران در لرستان در دست ساخت داریم.

وی ادامه داد: شبکه های پایاب سدهای در دست ساخت تقریباً 10 شبکه داریم که 26 هزار هکتار زمین را آبی می کند.

حسن نژاد با اشاره به اینکه در مروک 3300 هکتار کانال درجه یک و دو را تمام کردیم، افزود: در سد کمندان 650 هکتار، حوضیان 1000 هکتار، ایوشان 1500 هکتار آماده شده و در مجموع 6450 هکتار آماده آب اندازی کردیم.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان تصریح کرد: پنج ایستگاه پمپاژ داریم که دو تا روشن شده و مقداری شبکه ایراد دارد، در پلدختر سه ایستگاه پمپاژ آب داریم که بر اثر سیل آسیب دیدند که با تمام توان در حال اجراست در سفر رییس جمهور اعتبار خوبی به پروژه جایدر دادند و 1500 هکتار شهریور ماه آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 36 سد در حال مطالعه و بهره برداری در لرستان

وجود 36 سد در حال مطالعه و بهره برداری در لرستان