مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-06سياسي

گزارش اسلامی از روند گفتگوها بین سازمان و آژانس به کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در سازمان انرژی اتمی گفت: در این جلسه رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از روند گفت وگوهای فنی جاری بین سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته ای ارائه کرد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در سازمان انرژی اتمی گفت: در این جلسه رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از روند گفت وگوهای فنی جاری بین سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته ای ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل عمویی از نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رییس و مدیران سازمان انرژی اتمی خبر داد و گفت: در این جلسه آقای اسلامی ضمن تشریح آخرین اقدامات و دستاوردهای سازمان انرژی اتمی بیان داشت که در سال 1401، سازمان 159 دستاورد دانشی، فناورانه و صنعتی جدید داشت و در سال جاری هم با هدف بهره مندسازی مردم، پیشرفت در حوزه های مختلف صنعت هسته ای را در سازمان دنبال می کند.

وی ادامه داد: رییس سازمان انرژی اتمی به این موضوع اشاره داشت که طبق سند 20 ساله توسعه صنعت هسته ای، در جهت رسیدن به ظرفیت 20 هزارمگاوات برق هسته ای حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اسلامی از روند گفتگوها بین سازمان و آژانس به کمیسیون امنیت ملی

گزارش اسلامی از روند گفتگوها بین سازمان و آژانس به کمیسیون امنیت ملی