مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-16سياسي

آیین تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد


آیین تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، از میدان شهدا تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، از میدان شهدا تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر 2 شهید حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) راس ساعت 9 صبح چهارشنبه 25 مرداد، با حضور گسترده و با شکوه مردم شهید پرور استان فارس از میدان شهدا آغاز شد و تا بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع)، ادامه یافت.

مردم و خانواده شهدای این حادثه با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت تروریست ها، در این مراسم باشکوه حاضر شده و حماسه ای ماندگار را رقم زدند.

این مراسم با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان قضایی و فرماندهان نظامی سپاه، ارتش و پلیس و دیگر مسئولان و مدیران استان فارس و شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه یکشنبه 22 مرداد در پی حمله عناصر یک گروه تکفیری داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، 9 نفر مصدوم شدند که یک مصدوم در همان لحظات ابتدایی به درجه رفیع شهادت نائل شد و مابقی مصدومان به مراکز درمانی شیراز منتقل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

آیین تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد