مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-10اقتصادي

آذربایجان شرقی همواره با چالش های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه بوده است


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت استقرار چرخه بهره وری در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: استان همواره با چالش های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حیدر فتح زاده امروز در مراسم معارفه خود ضمن تشکر از زحمات 18 ماهه دکتر فرشکاران در مدیریت سازمان اظهار کرد: بنده در سال 79 وارد سازمان شدم و تا کنون با چهار رییس همکاری داشته ام که از همه این بزرگواران خاطرات خوش و تجربیات گرانبهایی به یادگار دارم.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی با حدود 4 میلیون و 103 هزار و 727 نفر جمعیت دارای 21 شهرستان، 70 شهر و دو هزار و 731 آبادی بوده و همواره با چالش های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه است.

فتح زاده تصریح کرد: یکی از دغدغه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مرجعیت سازمان در امورات مختلف نهادینه و اهداف توسعه ای، آمایشی و زیست محیطی استان محقق شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی سازمان در کنار جذب و توزیع اعتبارات برای 23 دستگاه اجرایی، تلاش در جهت کیفی سازی منابع، توجه به توسعه صنایع معدنی، گردشگری و استقرار چرخه بهره وری در دستگاه های اجرایی استان تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی همواره با چالش های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه بوده است

آذربایجان شرقی همواره با چالش های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه بوده است