مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-07سياسي

2 سوال از وزیر کار برای بررسی به صحن مجلس ارسال شد


وزیر کار، به منظور پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان در نشست کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرد و در نهایت به دلیل عدم اقناع 2 نفر از نمایندگان از پاسخ های ارائه شده سوالاتشان جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست امروز (دوشنبه 16 مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور سید صولت مرتضوی و معاونانش، رییس سازمان تامین اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در این نشست 3 سوال نمایندگان مجلس مطرح شده و در نهایت سوالات عبدالناصر درخشان، نماینده ایرانشهر و محمد کعب عمیر، نماینده شوش به دلیل عدم اقناع آنها از پاسخ های ارائه شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی در صحن علنی ارائه شد.

درخشان سوالی مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم های فعلی تا چه زمانی جامعه معلولان باید در انتظار اجرای قانون حمایت از معلولان باشند؟ را مطرح کرد و برغم اینکه علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور به ارائه آماری پیرامون تحویل 35 هزار واحد مسکونی به جامعه معلولان، تحویل ویلچر دستی به تمام معلولان متقاضی در سراسر کشور و کسب رتبه اول اشتغال زایی توسط این سازمان و رتبه سوم جهانی در رفع مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سوال از وزیر کار برای بررسی به صحن مجلس ارسال شد

2 سوال از وزیر کار برای بررسی به صحن مجلس ارسال شد