مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13سياسي

5800 جهادگر یزدی در سومین رزمایش جهادگران فاطمی خدمت رسانی کردند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از خدمت رسانی 5 هزار و 800 نیروی جهادی در قالب 440 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی3 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی، پیش از ظهر یکشنبه در رزمایش بزرگ فاطمی3 در مسجد حظیره یزد که با حضور جمعی از جهادگران استان یزد و رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، اظهار داشت: جهادگران یک روز در دفاع از اسلام با دشمنان در مرزها جنگیدید و یک روز در خارج از مرزها در دفاع از حریم آل الله ایستادید و امروز در جنگ ترکیبی در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

وی عنوان کرد: جهاد امیدآفرینی و جهاد سازندگی، جهادی بی مزد و منت است و جهادگران استان یزد در رزمایش فاطمی3 در 440 گروه با توان 5 هزار و 800 نفر به صورت محله محور و جغرافیامحور در 12 عرصه عمرانی، آموزشی، تربیتی، قرآنی، فرهنگی و پرشکی، میز خدمت، جهاد خدمت رسانی از طریق کمک های مومنانه فعالیت کردند.

زارع کمالی با بیان اینکه کار شبانه روزی جهادگران زبانزد مردم است، اظهار داشت: در رأس این تلاش ها، خدمات جهادگران در ماه رمضان که از افطار تا سحر در راستای ساخت و ساز خانه های محرومان قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به خدمات انجام شده در قالب رزمایش جهادگران فاطمی3، ساخت مسکن محرومان، احداث و راه اندازی 51 نیروگاه خورشیدی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5800 جهادگر یزدی در سومین رزمایش جهادگران فاطمی خدمت رسانی کردند

5800 جهادگر یزدی در سومین رزمایش جهادگران فاطمی خدمت رسانی کردند