مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-09سياسي

بررسی شکایت از احداث پتروشیمی امیرآباد در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود محلس شورای اسلامی از بررسی شکایتی از وضعیت احداث پتروشیمی امیرآباد مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود محلس شورای اسلامی از بررسی شکایتی از وضعیت احداث پتروشیمی امیرآباد مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود مورد شکایت واصله از آخرین وضعیت احداث پتروشیمی امیرآباد مازندران اظهار کرد: این جلسه با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان امور اراضی و معاون وزارت نفت برگزار شد و مستندات و مجوزهای ادعایی احداث پتروشیمی بررسی شد که بر اساس آن 90 هکتار زمین به شرکت خصوصی توسط سازمان امور اراضی اختصاص یافته است.

خضریان افزود: بر اساس مدارک و مستندات اسفند 1399 هیئت وزیران با موافقت مشروط سازمان محیط زیست دولت وقت با احداث پتروشیمی موافقت کرده و پس از آن شرکت پیمانکار اقدامات اولیه ای برای احداث پتروشیمی انجام داده که مدعی است حقوق مکتسبه ای برای این شرکت ایجاد شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با بیان اینکه سازمان محیط زیست بدون بررسی های کامل، موافقت های اولیه را صادر کرده است، گفت: بلاتکلیفی ایجاد شده ناشی از بی عملی و ترک فعل سازمان محیط زیست و عدم اتخاذ تصمیم قاطع در این خصوص است و مقرر شد نهادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شکایت از احداث پتروشیمی امیرآباد در کمیسیون اصل نود

بررسی شکایت از احداث پتروشیمی امیرآباد در کمیسیون اصل نود