مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-16اقتصادي

بهره مندی 281 هزار نفر از آب شرب با اجرای 108 پروژه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت عملیات آبرسانی به 107 روستا، 2 شهر و یک طرح بخش فاضلاب در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت عملیات آبرسانی به 107 روستا، 2 شهر و یک طرح بخش فاضلاب در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

عبدالحمید حمزه پور ظهر امروز (25 مرداد ماه) در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها در قالب 47 پروژه آب و فاضلاب اجرا شدند که برای تکمیل آن ها اعتباری افزون بر 16 هزار و 213 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد:جمعیتی افزون بر 281 هزار نفر در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، جاسک، رودان، حاجی آباد، بستک، خمیر، پارسیان، بشاگرد، قشم و سیریک از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به سرمایه گذاری های ویژه آبفا برای تامین آب شرب استان، اظهار کرد: اقدامات انجام شده باعث شده که در آستانه آخرین ماه تابستان، روستاهای بهره مند از طرح های توسعه ای با تنش آبی کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح های توسعه ای آبفا در تابستان امسال بدون وقفه در جریان است، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آبرسانی و تاکید استاندار به دلیل حمایت های ویژه رییس جمهور از پروژه های آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 281 هزار نفر از آب شرب با اجرای 108 پروژه

بهره مندی 281 هزار نفر از آب شرب با اجرای 108 پروژه