مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07سياسي

اهانت به قرآن ذره ای از قداست آن کم نمی کند


معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت:در طول تاریخ اسلام، بی ادبی های متفاوتی نسبت به قرآن صورت گرفته است اما این گستاخی های دشمنان ذره ای ازعظمت نورمبین کم نمی کند.

- مهلقا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قرآن کلام الهی و معجزه نبی مکرم اسلام برای مسلمانان است که دشمنان از زمان نزول آن دائم در صدد تحریف آن بر آمده اند.

وی افزود: براساس آیات الهی، قرآن از توطئه های دشمنان مصون مانده و بدخواهان اسلام هرگز توانایی تحریف آن را نخواهند داشت دشمنان اسلام متأسفانه با وجود آیات صریح قرآن، دست از گستاخی خود بر نداشته و مدام در صدد لطمه زدن به این کتاب آسمانی هستند و عجز و ناتوانی آنها در برابر قرآن، راه های گوناگونی را برای بی حرمتی به این کتاب مقدس در ذهن شان می پروراند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل با بیان اینکه آیات قرآن متناسب با هر عصر و زمانی بوده و همیشه تازگی دارد، گفت: امروزه بشر با وجود علم هایی که آموخته، هنوز توانایی و قدرت کشف بسیاری از اسرار و رموز قرآن را ندارد از این رو دشمنان در برابر بطن آیات قرآن عاجز مانده اند و به ناچار سعی در بی حرمتی به آن را دارند.

حسن زاده تصریح کرد: دشمنان فکر می کنند که با حرکات گستاخانه می توانند قرآن را در اذهان عمومی به خصوص در ذهن مسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن ذره ای از قداست آن کم نمی کند

اهانت به قرآن ذره ای از قداست آن کم نمی کند