مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-02سياسي

تأکید بر افزایش همکاری های دفاعی ایران و بلاروس


در نشست وزیر دفاع بلاروس با رییس ستاد کل نیرو های مسلح، پیشنهاد افتتاح دفتر وابستگی نظامی در سفارتخانه های دو کشور و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری های نظامی بین دو ایران و بلاروس توسط دو مقام عالی رتبه نظامی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد کل نیرو های مسلح عصر امروز در دیدار با وزیر دفاع بلاروس با اشاره به اشتراکات سیاسی دو کشور در مواجه با استکبار جهانی، گفت: امروز کشور های مستقل و همسو که با تحریم های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی را نسبت به یکدیگر داشته باشند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری با تاکید بر استمرار و افزایش همکاری های دفاعی بین دو کشور افزود: همانطور که در گذشته هم همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور وجود داشته است، امروز نیز با توجه به تغییراتی که در ساختار جهانی قدرت در حال وقوع است باید این روابط گسترش پیدا کند؛ زیرا ساختار جهانی قدرت به سرعت از وضعیت تک قطبی به سوی جهان چند قطبی در حال تغییر مسیر است.

وی دنیای غرب به سرکرده گی آمریکا را منشأ بسیاری از مشکلات برای ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: از همان دوران پیروزی و تاسیس انقلاب اسلامی روند بدعهدی ها و سیاست های تمامیت خواهانه آمریکایی ها، تاکنون سبب شده آن تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر افزایش همکاری های دفاعی ایران و بلاروس

تأکید بر افزایش همکاری های دفاعی ایران و بلاروس