مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 06:302023-07-23اقتصادي

عقد قرارداد ساخت 3500 واحد مسکن طرح نهضت ملی در خوزستان


مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از عقد قرارداد نهایی ساخت 3هزار و 500 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از عقد قرارداد نهایی ساخت 3هزار و 500 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

روح الله عمادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان اظهار کرد: پرونده متقاضیان ساخت 6 هزار و 600 واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن خوزستان به بانک های عامل استان معرفی شده است تا نسبت به پرداخت تسهیلات به این واحدها اقدام شود.

وی افزود: از این تعداد متقاضی برای ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی عقد قرارداد انجام شده و انعقاد قرارداد سایر متقاضیان نیز در حال پیگیری است.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستان های استان در حال اجرایی شدن است، گفت: 2 هزار و 800 متقاضی زمین های خود را برای انجام عملیات اجرایی ساخت دریافت کرده اند.

عمادی عنوان کرد: در مجموع 7 هزار و 600 متقاضی ساخت مسکن به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده که از این تعداد فرآیند ساخت برای 6 هزار و 300 نفر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین مصالح مورد نیاز اجرای طرح های نهضت ملی مسکن وجود ندارد، افزود: از دو منبع تسهیلات بانکی و آورده مردم ساخت واحدهای مسکونی در قالب طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد ساخت 3500 واحد مسکن طرح نهضت ملی در خوزستان

عقد قرارداد ساخت 3500 واحد مسکن طرح نهضت ملی در خوزستان