مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-16حوادث

آتش سوزی مراتع بلده نور مهار شد


روز گذشته یک مورد آتش سوزی در مراتع حوالی روستای «حطر بخش بلده نور » در غرب مازندران رخ داد که به علت سخت گذر بودن مسیر امکان مهار آتش وجود نداشت و در نتیجه در خواست بالگرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، روز گذشته یک مورد آتش سوزی در مراتع حوالی روستای حطر بخش بلده نور در غرب مازندران رخ داد که به علت سخت گذر بودن مسیر امکان مهار آتش وجود نداشت و در نتیجه در خواست بالگرد شد.

پولادی فرماندار شهرستان نور در این باره گفت: این حادثه حوالی ظهر روز سه شنبه به وقوع پیوست و به علت سخت گذر بودن مسیر امکان مهار آتش وجود نداشت و در خواست بالگرد شد.

وی افزود : پس از پیگیری با همراهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری عازم فرودگاه نوشهر و از آنجا راهی محل وقوع حادثه شدیم.

فرماندار شهرستان نور اضافه کرد : طبق گزارش ها، سطح آتش سوزی در مراتع حوالی روستای حطر بخش بلده نور حدود 5 هکتار بر آورد شده است.

پولادی تصریح کرد: عملیات اطفای حریق در مراتع لهرچال فراخ روستای حطر و نسم کوه روستای چل منطقه بلده همزمان با پیگیری و اعزام بالگرد امداد هوایی از تهران به بخش بلده انجام شد.

وی گفت: این عملیات با حضور محمدی مدیرکل بحران استانداری استان مازندران، طالبی بخشدار بلده، زرودی فرماندار نوشهر، تیم واکنش سریع یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مراتع بلده نور مهار شد

آتش سوزی مراتع بلده نور مهار شد