مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-15سياسي

اعزام 3 کاروان دانشجویی دانشگاه رازی با ظرفیت 500 نفر به کربلا


معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه 24 مرداد آخرین مهلت ثبت نام وام دانشجویی اربعین است از اعزام سه کاروان دانشجویی با ظرفیت 500 نفر به کربلا خبر داد.

- تورج زینی وند در گفتگو با بوده که با مشارکت بانک مشخص شده که مهلت ثبت نام این وام تنها تا 24 مردادماه بوده و پس از انجام مراحل اولیه برای دریافت وام خود می توان اقدام کرد.

زینی وند خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات دانشگاه رازی برپایی 2 موکب با مشارکت بسیج دانشجویی و قرارگاه علم الهدی بوده که یکی از موکب ها در ورودی شهر کرمانشاه و دیگری در مرز خسروی ارائه خدمات خواهد داشت.

وی ادامه داد: امکان اسکان شبانه روزی 600 نفر در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه رازی برای دانشگاه های سراسر کشور و همچنین تهیه و تدارک وسیله ایاب ذهاب برای دانشجویانی که به قصد زیارت به کرمانشاه سفر کرده از کرمانشاه به مرز خسروی را نیز خواهیم داشت.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه با تاکید بر اعزام دانشجویی دانشگاه رازی به سفر اربعین، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته اعزام دانشجویان را خواهیم داشت که به صورت 2 کاروان کارمندی و سه کاروان دانشجویی با ظرفیت حدود 500 نفر از هفته اول شهریورماه را تدارک دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3 کاروان دانشجویی دانشگاه رازی با ظرفیت 500 نفر به کربلا

اعزام 3 کاروان دانشجویی دانشگاه رازی با ظرفیت 500 نفر به کربلا