مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-23اقتصادي

فرودگاه قدیمی و پُرپرواز لارستان، بدون ایرلاین اختصاصی


با وجود آنکه فرودگاه بین المللی لارستان از فرودگاه های مهم به ویژه در امر پروازهای خارجی محسوب می شود و از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است، اما با وجود همه ظرفیت ها از داشتن یک شرکت هواپیمایی اختصاصی محروم است و به نظر می رسد می توان با حمایت دولت و ورود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حمل و نقل از ارکان اصلی صنعت توریسم است و این صنعت به عنوان یکی از مهمترین و پردرآمدترین منابع جهان به شمار می رود.

سیستم حمل و نقل هوایی یکی از عمده ترین عناصر تشکیل دهنده صنعت گردشگری است که بخشی از هزینه های گردشگران را به خود اختصاص می دهد.

حمل و نقل به منزله شریان های حیاتی کشورها و چشم انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی ترین نشانه های سطح توسعه در رویکرد گردشگری در منطقه است.

از نگاهی دیگر حجم مبادلات جهانی، لزوم توسعه ارتباطات و سرعت و حجم عملکرد بخش حمل و نقل را به گونه فزاینده ای هویدا می سازد، در این میان حمل و نقل کالا و مسافر و گردشگری، فعالیت های زیربنایی و زیر ساختی تلقی می شود.

برنامه ریزی در مسیر پیشرفت صنعت گردشگری در کنار دیگر ظرفیت های اقتصادی همچون صنایع و کشاورزی موضوعی مهم است.

در حالی که لارستان در جنوب کشور، دارای یک فرودگاه با قدمت و جایگاه ویژه است، ولی آنگونه که باید از ظرفیت های این فرودگاه به صورت اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه قدیمی و پُرپرواز لارستان، بدون ایرلاین اختصاصی

فرودگاه قدیمی و پُرپرواز لارستان، بدون ایرلاین اختصاصی