مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-13سياسي

در واردات برنج بازنگری شود


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان کشور بر لزوم بازنگری در واردات بیش از نیاز برنج و حل مشکلات کشاورزان و کاهش قیمت برنج داخلی تاکید کردند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان کشور بر لزوم بازنگری در واردات بیش از نیاز برنج و حل مشکلات کشاورزان و کاهش قیمت برنج داخلی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه 44 نماینده به وزیر اقتصاد، لزوم تسریع در تعیین و ابلاغ آیین نامه اجرایی تسهیلات تبصره 18 و به همراه 33 نماینده به رییس جمهور، لزوم اصلاح شرایط ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 44 نماینده به رییس جمهور، لزوم ادامه حمایت های دولت در پرداخت حق بیمه رانندگان حمل ونقل ناوگان درون شهری و فعالان حوزه قالیبافی و صنایع دستی و به وزرای بهداشت و کشور، ضرورت تجدیدنظر در تصمیم کارگروه پسماند استانداری اصفهان در مورد انتقال زباله های عفونی بخش درمانی حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه 15 نماینده به رییس جمهور، ضرورت انتقال آب از دریای خزر برای نجات استان سیستان و بلوچستان از کم آبی و به همراه 18 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واردات برنج بازنگری شود

در واردات برنج بازنگری شود