مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 06:402023-07-23دانش

تجهیز و بازسازی 50 درصدی آزمایشگاه های دانشگاه تربیت مدرس


با بودجه ای که از طریق وزارت علوم در اختیارمان قرار گرفت 50-40 درصد از تجهیزات آزمایشگاهی که راکد مانده بود را تعمیر و بازسازی کردیم ولی بودجه تعمیر و تجهیز آزمایشگاه ها خیلی چشمگیر نیست.

- فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با تعمیر و تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه ، گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با سعی و تلاش بودجه ای برای تعمیر و تجهیز آزمایشگاه ها گرفتند ولی زمانی که این بودجه بین دانشگاه ها توزیع شد مبلغ ناچیزی شد و برای دانشگا ه ها زیاد چشمگیر نبود.

وی افزود: وقتی دانشگاهی مانند تربیت مدرس که از 17 دانشکده و 15 مرکز تحقیقاتی تشکیل شده و حدود 30 آزمایشگاه هم دارد؛ اگر بودجه را بین این آزمایشگاه ها تقسیم کنیم طبیعتاً به هر آزمایشگاه 20-10 میلیون تومان اختصاص می یابد که بسیار ناچیز است.

  رییس دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: سعی کردیم با بودجه ای که در اختیارمان قرار گرفت 50-40 درصد از تجهیزاتی که راکد مانده بود را تعمیر و بازسازی کنیم.

امیدواریم اگر بودجه ای بود با خرید تجهیزات جدید و تعمیر تجهیزات آزمایشگاه ها کار را جلو ببریم.

  دانشجو خاطرنشان کرد: تجهیزات آزمایشگاهی به روزی که در دانشگاه های خوب دنیا وجود دارد را هم باید به دانشگاه های برتر بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و بازسازی 50 درصدی آزمایشگاه های دانشگاه تربیت مدرس

تجهیز و بازسازی 50 درصدی آزمایشگاه های دانشگاه تربیت مدرس