مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-10سياسي

مطالبات گندمکاران تا 20 روز دیگر پرداخت می شود


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات گندم کاران کشور تا 20 روز آینده پرداخت می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات گندم کاران کشور تا 20 روز آینده پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امان الله حسین پور نماینده مردم شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود با حضور اصحاب رسانه این شهرستان در پاسخ به ایسنا اظهار کرد: 135 همت (هزار میلیارد تومان) برای خرید گندم از کشاورزان مورد نیاز بود که در لایحه بودجه، دولت 103 میلیارد تومان پیشنهاد داده بود.

وی افزود: 32 همت نیز باقی می ماند که دولت اعلام کرد می تواند آن را با تسهیلات جبران کند لذا در کمیسیون تلفیق با آن موافقت شده بود.

وی ادامه داد: قرار است دولت امسال 8 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کند که در ابتدا قیمت پیشنهادی کمیسیون 17 هزار تومان بود اما در دولت 15 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم پیشنهاد شد که در نهایت همین قیمت به تصویب رسید.

نماینده مردم شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت نیز تا کنون هزینه گندم خریداری شده تا مبلغ 11 هزار و 500 تومان را پرداخت کرده و بیشتر مابه التفاوت باقی مانده، مربوط به تفاوت این قیمت تا 15 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندمکاران تا 20 روز دیگر پرداخت می شود

مطالبات گندمکاران تا 20 روز دیگر پرداخت می شود