مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-02سياسي

نهضت امام حسین(ع) متعلق به همه ادیان الهی است


رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) متعلق به همه ادیان الهی و مذاهب اسلامی است، گفت: همه مسلمین باید مکتب امام حسین(ع) را چراغ راه خود قرار دهند.

- آستارا- رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) متعلق به همه ادیان الهی و مذاهب اسلامی است، گفت: همه مسلمین باید مکتب امام حسین(ع) را چراغ راه خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی علما و جوانان شیعه و اهل سنت شهرستان آستارا که به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت، انسجام و برادری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت دارای اشتراکات اعتقادی و دینی هستند که در مقابل آن اشتراکات عمیق، هرگز نباید به اختلافات جزیی که وجود آنها نیز تا حدی طبیعی است دامن زده شود.

وی با اشاره به نقش پر رنگ امام حسین (ع) در حفظ وحدت جامعه اسلامی گفت: امام حسین (ع) برای حفظ وحدت جامعه اسلامی قیام کرد و به این دلیل بود که با توجه به شرایطی که برای جامعه اسلامی ایجاد شده بود، امام دیگر سکوت را جایز ندانستند و از جان، مال و عزیزانشان برای وحدت جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام حسین(ع) متعلق به همه ادیان الهی است

نهضت امام حسین(ع) متعلق به همه ادیان الهی است