مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-31ورزشي

میزبانی«بدموقع» شمشیربازی ایران/مسئولان فدراسیون تقویم را ندیدند؟


طبق تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به زودی میزبان یک دوره مسابقات بین المللی است؛ رویدادی که برگزاری آن در فاصله چند روزه تا بازی های آسیایی انتقاداتی را متوجه مسئولان مربوطه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستلایت عنوان رویدادی در اسلحه سابر بزرگسالان است که فدراسیون شمشیربازی شهریور سال جاری برای سومین سال برگزارکننده آن خواهد بود.

البته دوره نخست این رقابت ها بدون عنوان ستلایت و با حضور نمایندگان برخی کشورها در تهران برگزار شد اما بعد از آن، فدراسیون بین المللی شمشیربازی این مسابقات را با عنوان ستلایت وارد تقویم سالیانه خود کرد.

بدین ترتیب دومین دوره مسابقات با این عنوان سال گذشته در اصفهان برگزار شد.

امسال هم طبق تقویم مصوب فدراسیون بین المللی شمشیربازی، رقابت های ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان برای سومین سال (با احتساب سال اول) در ایران برگزار خواهد شد.

فدراسیون شمشیربازی دعوتنامه این رقابت ها را برای کشورها ارسال کرده تا بتواند مسابقات را با حضور حداکثری شمشیربازان در اصفهان به سرانجام برساند درحالیکه زمان رقابت ها به گونه ای است که حضور ملی پوشان کشورمان با ابهام روبرو است و همین مسئله میزبانی مسابقات را به طور کلی بد موقع جلوه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی«بدموقع» شمشیربازی ایران/مسئولان فدراسیون تقویم را ندیدند؟

میزبانی«بدموقع» شمشیربازی ایران/مسئولان فدراسیون تقویم را ندیدند؟