مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-17سياسي

دادگستری: بازداشت شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ به 20 نفر رسید


کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) اظهار کرد: در آخرین مرحله که به اتمام نیز رسیده است 20 نفر دستگیر شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، رییس کل دادگستری فارس گفت: 20 مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، در خصوص هتک حرمت به بانوی محجبه در نارنجستان قوام، اظهار کرد: رأی در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام دو الی سه روزی است که ابلاغ شده اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) اعلام نشده است.

رییس کل دادگستری فارس در ادامه اضافه کرد: سه رأی در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است، در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می کنیم تا کسی جرأت پیدا نکند همچنین کاری انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) اظهار کرد: در آخرین مرحله که به اتمام نیز رسیده است 20 نفر دستگیر شده اند، در واقع هرکسی که کوچک ترین نقشی در استان و خارج از استان با حادثه داشته، دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری: بازداشت شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ به 20 نفر رسید

دادگستری: بازداشت شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ به 20 نفر رسید