مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03بين الملل

رایزنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در اسلام آباد و کاشت نهال دوستی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اسلام آباد حضور دارد، امروز با «بلاول بوتو زرداری» همتای پاکستانی خود دیدار کرد و وزرای خارجه اقدام به کاشت نهال دوستی بین 2 کشور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته (چهارشنبه) 11 مرداد ماه در رأس هیأتی و در پاسخ به دعوت بلاول بوتو زرداری همتای پاکستانی وارد اسلام آباد شد، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) 12 مرداد ماه با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی پاکستان با وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در بدو ورود به محل وزارت خارجه پاکستان به همراه همتای پاکستانی اقدام به کاشت نهال نشانه دوستی دو کشور کرد.

  رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بعد از رایزنی با همتای خود در ضیافت ناهار وزیر خارجه پاکستان شرکت کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب 11 مرداد ماه در بدو ورود به اسلام آباد در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت: از 2 روز پیش تیم های اقتصادی دو کشور مذاکرات خود را در اسلام آباد شروع کردند.

ما در دیدارهایی که با وزیر خارجه و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی و مرزی و گردشگری گفت وگو خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در اسلام آباد و کاشت نهال دوستی

رایزنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در اسلام آباد و کاشت نهال دوستی