مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-13سياسي

رویداد علمی برپا گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برگزاری رویداد علمی - فن آورانه، مهارتی و تفریحی برپا ، قدمی مؤثر در راستای شناخت و توانمندسازی استعدادهای برتر است.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان عنوان کرد رویداد علمی "برپا" گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برگزاری رویداد علمی - فن آورانه، مهارتی و تفریحی "برپا"، قدمی مؤثر در راستای شناخت و توانمندسازی استعدادهای برتر است.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (21 مردادماه) در مراسم اختتامیه رویداد برپا ، در بخش دختران که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد با بیان اینکه یکی از ویژگی های این رویداد در کنار جنبه علمی، توجه به پرورش سایر ابعاد شخصیتی و استعدادهای شناخته نشده است، ابراز کرد: برگزاری موفق و مؤثر این رویداد به صیانت و حفظ این سرمایه ها، توانمندسازی و مهارت افزایی آنها کمک می کند.

وی با بیان اینکه استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه ای در رشد و توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات استان دارند، اظهار کرد: این عزیزان سرمایه های کشورند و آینده روشن تری برای کشور رقم می زنند؛ ضمن اینکه برپا که حاصل کمیته راهبری استعدادهای درخشان استان است، صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد علمی برپا گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان

رویداد علمی برپا گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان