مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-17اقتصادي

اجرای طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت در استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و نیز سهولت در امر سوخت رسانی شهروندان است.

وی افزود: با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت گیری در جایگاه های سطح استان می باشند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز، جایگاه هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم وطنان هستند.

در ادامه نورالدینی به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره کرد و بیان داشت: مالکین این خودروها می توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند.

مدیر منطقه کرمان بر لزوم تشدید نظارت ها در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای موفقیت آمیز این طرح ضمن اجرای سیاست های کلان شرکت در این خصوص، خدمات مناسب تری به مردم شریف استان ارائه کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طی دو هفته اخیر نگهداری سوخت قاچاق در یک منزلی در کرمان موجب آتش سوزی خودرو و منزل مسکونی و سرایت آن به منازل همجوار شده بود که با تلاش آتش نشانان مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت در استان کرمان

اجرای طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت در استان کرمان