مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-31ورزشي

اهدای 4 هزار واحد خون توسط مازندرانی ها در دهه اول محرم امسال


مدیرکل انتقال خون مازندران از اهدای بیش از 4 هزار واحد خون توسط عزاداران حسینی در دهه اول محرم خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از اهدای بیش از 4 هزار واحد خون توسط عزاداران حسینی در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انتقال خون مازندران، دکتر عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون استان با اعلام این خبر گفت: دهه اول محرم، حدود 5 هزار نفر از مردم نوعدوست مازندران با پیوستن به پویش نذر خون در پایگاه ها و تیم های سیار انتقال خون استان حضور یافتند که از این تعداد، 4 هزار و 43 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: از مجموع اهدای خون،2 هزارو 278 نفر اهداکننده مستمر و 543 نفر اهداء کننده بار اولی و مابقی نیز اهداء کننده باسابقه بودند.

دکتر محمدی فیروزجایی با اشاره به برگزاری پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان در استان، گفت: این پویش از ابتدای محرم همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان از همدلی و ایثار عزاداران حسینی در پویش نذر خون قدردانی کرد و با توجه به اینکه نیاز به خون یک نیاز دائمی وهمیشگی است و مدت زمان نگهداری آن محدود است، دیگر هم استانی ها به ویژه جوانان و بانوان را به شرکت در امر انسان دوستانه اهدای خون دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 4 هزار واحد خون توسط مازندرانی ها در دهه اول محرم امسال

اهدای 4 هزار واحد خون توسط مازندرانی ها در دهه اول محرم امسال